16 Nisan 2014 Çarşamba

Orkid | infinity


     Bizi bu ürünle tanıştırdığı içn watsons'a çok çok çok teşekkürler! Daha önceden online satışını görmüştüm ama almaya cesaret edemedim kullanıcı yorumlarını okumayı bekledim ve biliyorsunuz bloggerlara bir paketle bu ürünü gönderdi pek hakkında yorum yazanı görmedim ve gözümü karartıp aldım iyiki de almışım !

     Kutunun içerisinde 10 adet ped bulunmakta fitatı 12-13 TL civarı ama ben indirimden 10 TL ye aldım.
Gerçekten incecik elinize alınca sünger gibi olduğunu göreceksiniz resmen pofidik pofidik (:
Veeeeee yok gibi inanamadım kullanınca hiç hissetmiyorsunuz günlük ped gibi ! Ama emiciliğide mükemmel ! bundan sonra kesinlikle vazgeçilmezim olacak daha önce neden çıkartmamışlar ki bunu harika harikaaa !
Özel günlerinizi daha rahat, haşur huşur ses olmadan ve cildinizi tahriş etmeden geçireceksiniz..



   Özellikle yaz ayları için bir numaralı tercihim olacak !
Bu arada bu ürünü aldıktan birkaç hafta sonra Gratis- Bostanlı şubesindede 10 TLye gördüm bilginize...





sizin bu ürün hakkınızdaki görüşleriniz neler ?




      | İnstagram |
http://instagram.com/heraninpaylastiklari
| Mail |
heraninpaylastiklari@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder