16 Nisan 2014 Çarşamba

Hindistan Cevizi Yağı


  Şimdi sıkı durun size en büyük sırrımı veriyorum !!
Not : Fıstıklar hangi ara girdi resime bilemedim :P


            Arkanıza yaslanın ve kendinizi bu mucizevi yağa bırakın (:

   Nedir bu hindistan cevizi yağı ?

Hinndistan cevizi yağı; nemlendirme ve kırışıkları önleme özelliği ile cilt bakımında kullanıldığı gibi, zayıflama ve emziren annelerin sütünün çoğalmasına da etki yaratıyor. 

  • Yani biz hindistan cevizi yağına doğal bir nemlendirici diyebiliriz. Tüm vücuda ve yüze uygulanabiliyor.
  • Zayıflamak için ise yünde 2 yemek kaşığı tüketmeniz gerekmekte. Metabolizmayı hızlandırıcı etkisi bulunmakta.
  • Vücudu nemlendiren bu yağ saçlarada çok iyi geliyor, saçınıza sürüp 15 dakika bekletin ardından ılık suyla yıkayın farkı göreceksiniz.
  • Birde peeling etkisi bulunmakta, toz şekerle karıştırıp uygularsanız ölü derinizi sağlıklı bir şekilde attığını göreceksiniz.




 Böyle minicik bir şişesi 5 TL aktarlarda ve kişisel bakım marketlerinde kolayca bulabilirsiniz. Yurt dışında insanlar bu yağla yemek yapıyorlarmış bizim bu kadar geç tanışmamız gerçekten çok üzücü çünkü dediğim gibi muzicevi bir yağ her şeye iyi heliyor.




Sıvı cıvık cıvık bir yağ beklemeyin sakın. Donuk bir yağ ve aynı hindistan cevizi gibi bembeyaz .
30 dereceden sonra sıvı hale geliyor yani yazları tamamen sıvı olacak.





  Peki ya ben nasıl kullanıyorum bu yağı ?

Göz altlarım için.
Evet evet yanlış duymadınız göz altına sürüyorum. Son zamanlarda göz çevrem o kadar kurumuştu ki makyaj temizleyici değdiği an alev alev yanıyordum, pul pul dökülmeler oldu, kızarıklar neler neler...
Tabi hemen cilt doktoruma gittim yaşım küçük olduğu için göz kremi önermedi. Sıktığın parfüm sürdüğün oje bile etkiliyor olabilir dedi gönderdi. Neyapsam ne etsem derken bir tavsiyeyle bu ürünle tanıştım internette arama yaptım övgü üstüne övgü, vakit kaybetmeden denedim.

  İlk başta gece yatarken makyaj fırçası yardımıyla kapatıcı uygular gibi pıt pıt hareketlerle uyguladım. Sabah kalktığımda inanılmaz bir rahatlama oldu gözlerimde yumuşacıktı. Sonra ben bunu sabah kalktığımda da uygulamaya başladım gece yatarken sürdüğümden daha az ama (gece yastıkla falan silinir hemen diye yoğun uyguluyorum. ) baktım öyle daha faydalı oldu makyaj öncesi bile kullandım ve 1 hafta dolmadan eski haline döndü gözlerim artık o kadar yoğun kullanmıyorum 2 gece de bir aklıma gelirse (:

  Karışık saç yağı kullanıyorsanız bi kapak eritip içine koymanızı tavsiye ediyorum kokusu biraz kötü ama gerçekten inanılmaz bir ürün üstelik ilk aldığımda ayy küçücükmüş bu dedim şimdi nasıl bitiricem acaba diye düşünüyorum (: bazen ısıtıp göz makyajımı bile bununla çıkarttığım oluyor.


  Evet bu yazıyı okuduktan sonra kalkın ve tonla para verdiğiniz göz kremlerinizi bir daha almamak üzere çöpe atın ! Herşeyin doğalı varken ünlü markalardan medet ummaya gerek yok en azından böyle ufak tefek şeyler için yoksa markalar bizim canımız ciğerimiz yani (:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder