22 Nisan 2014 Salı

Avon | El Kremi

       Tabiki el kremi dediğimizde aklımıza ilk önce AVON geliyorr (:
Bayılıyorum bu kremlere yıllardır ne zaman elime katalog geçse hemen sipariş veriyorum :)


       Hele ki yıl başlarında değişen ambalajları yok mu harika !
Nasılda cici duruyorlar değil mi ?




Soldan sağa;

Yaşlanma Karşıtı Kompleks İçeren Onarıcı El Kremi :
Her yaşta aynı problem kırışma korkusu (: öyle bir dönemde almıştım nemlendirmesi aynı düzeyde, kırışıklıklara bi faydası oldu mu olmadı mı anlayamadım aynı anda o kadar çok krem kullanıyorum ki.. Belki düzenli kullanımda faydası vardır.


Silikon İçeren Koruyucu El Kremi : Günlük ev işlerinizde deterjandan korumak için harika bi ürün deterjanın verdiği kuruluğu hemen alıyor.


Kakao Yağı ve E Vitamini İçeren El Kremi:
Arkadaşım sayesinde tanıştık aldığımdan beri elimden düşmüyor kokusu, yapısı harika harikaa.


Parafinli El Kremi: Bu ürünü çok merak ederek aldım üzerinde 'Ellerinizde pürüzsüz ve bakımlı hissi bırakmak için ' yazıyor nasıl yani bakım yapmıyor da öle mi hissettiriyor oldum direk (:  Deneyince sadece his değil gerçekden bakımda yaptığını anladım (:

   Aslında bunlardan bi kaç çeşit daha olacaktı ama kim bilir nereye sakladım annem çok alıyorsun bunlar ne böyle demesin diye (:  Kış için vazgeçilmezlerimiz arasında kremler ama ben yaz aylarında kış aylarından daha fazla krem kullanıyorum güneş yüzünden, Hemen çatlıyor birden 80 yaşında oluyor cildim hele ki deniz sonrası aman amaaannn. Cildimiz en değerli giysimiz ona iyi bakmak zorundayız (:


  Sizin bu ürünler hakkındaki yorumlarınız neler ? yada tavsiye edebileceğiniz el kremleri ? Yorum bırakmayı unutmayın (:



 | İnstagram |
http://instagram.com/heraninpaylastiklari
| Mail |
heraninpaylastiklari@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder