12 Nisan 2014 Cumartesi

Loreal 3 etkili gündüz bakım kremi


     merhabalar,
Şimdi sırada çok severek kullandığım nemlendiricim var (:
2 yada 3. kutum bu cildimi yatıştırıyor ve nemlendiriyoru. Gündüz kremi fakan ben günün herhangi bir saatinde kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım.





                  Normal ve karma ciltler için olan bu krem çok kuru olmayan ciltler içinde uygun olur diye düşünüyorum, soyulan çatlayan ciltler için tabi ki yeterli gelmeyecektir. Bence bu ürünün tek eksisi SPF inin olmaması, yani bir gündüz kreminde olması gerek diye düşünüyorum onun dışında gayet memnunum makyajdan önce uygulanabiliyor hiçbir şekilde ciltte kusma yapmadı.





           İçeriği bu şekilde, çok aşırı bir yağlılığı yok nemlendirici de olması gerektiği kadar var. Gördüğünüz gibi dibine gelmiş bulunmaktayım (: Tekrar tekrar aldığım ve alacağım bir ürün zaten ben Loreal'in yüz bakım ürünlerini hep beğenmişimdir daha öncesinde yüz yıkama jelini toniğini peelingini defalarca aldım şuan cildim doktor kontrolünde olduğu için elimdeki ürünleri arkadaşıma verdim ve oda değişimin farkında. Eğer bu markanın ürünlerini hiç kullanmadıysanız bir deneyin derim hele ki indirim zamanında gerçekten çok uygun oluyor fiyatları.



  Sizin kullandığınız yüz bakım grubu nedir ? Tavsiye edebileceğiniz ürünler neler ?



            | İnstagram |

   http://instagram.com/heraninpaylastiklari
 | Mail |
  heraninpaylastiklari@gmail.com




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder