25 Nisan 2014 Cuma

Maybelline | Volum Express Mascara

   Sizi favori rimelimle tanıştırmak istiyorumm (:
Maybelline'nin rimelleri bilindiği üzere efsane ama bu ürün bende ayrı bir etki bıraktı  tüm beklentilerimi karşılıyor! Şimdi diyeceksiniz senin bi rimel de beklentilerin neler onu bi anlat bizde güzel mi değil mi göreli dimi (:
  Ben rimel de ;
  1. kirpikleri tek tek ayırmasına
  2. kirpikleri uzun göstermesine
  3. takma kirpik etkisi yaratmasına yani hacmine
  4. dolgunluğuna
  5. simsiyah olmasına dikkat ediyorum.





       Peki bu ürün beklentilerimi karşılıyor mu ?
Kesinlikle evet ! Kirpiklerimi tek tek ayırıyor uzatıyor hacim veriyor ayyy bayılıyorum bu rimele, Ben dikkat etmeden kahve rengini almışım bu maskaranın o yüzden renk olayında bi yorum yapamıycam ama kahve almamda benim için sorun olmadı üzerinden siyah rimel uyguladım. ürün bitti çok hafif etkili oluyor bende önce bunu sürüyorum üstünden başka rimel sürüyorum elimdeki ürünler bitene kadar bu döngü böyle devam edecek ve bundan sonra hep bu rimeli elimde bulundurucam.






  Kıl fırçası var. Bana göre kıl fırçalar plastiğe göre daha çok hacim veriyor tercih sebebim oluyor ama plastik fırça olupta işini çok iyi yapan rimeller yok değil.Ben kıl fırçacıyım diyelim (:
Hafif tombul bi fırçası var zaten bana tombul olsun kıl olsun yeter yanii (:
Akma bulaşma falan yapmıyor kolayca da temizleniyor.




Sizin en en en sevdiğim rimelim işte bu dediğiniz ürün hangisi ? Yorum bırakmayı unutmayıın (:



   | İnstagram |
 http://instagram.com/heraninpaylastiklari
 | Mail |
 heraninpaylastiklari@gmail.com

2 yorum:

  1. Maskara konusunda Loreal'i cok basarili buluyorum. Su ana kadar kullandigim hic bir rimeli beni hayal kirikligina ugratmadi . Bu arada belirtmek isterim ben plastik firca sever biriyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa evet Loreal plastik fırça da çok başarılı bir dahaki rimel yazım Loreal olacak :)

      Sil