11 Nisan 2014 Cuma

Elseve extraordinary oil

  Merhabalar, bu gün size vazgeçemeyeceğim bir ürün tanıtmak istiyorum. Elseve mucizevi yağ.
Saçlarımın üst katlarını kuaför yaktı ve çalı gibiydi uçları fakat bu ürün sayesinde ipek gibi yumuşacık !
Koyu renkten acık renk saça dönenler için ve saçı yıpranmış olanlar için kesinlikle tavsiye ediyorum.
Saçı ağırlaştırmıyor, yapış yapış yapmıyor ve bol nem sağlıyor daha ne isteriz ki .







  Birçok farklı kullanım şekli var fakat ben duştan sonra havluyla ıslaklığı alınmış saçıma eşit dağıtabilmek için ikiye ayırıp 2 şer pompa uyguluyorum tabi bu saçın boyuna ve yıpranma oranına göre değişir.
yaklaşık 3-4 aydır kullanıyorum ve yarısına bile gelmedi yani çok bereketli bir ürün..

  Bazen duştan önce  solca saçıma sürüp 10-20 dakika bekletiyorum. Sürdükten 5 dakika sonra ürün görünmüyor hemen saça emiliyor ve sanki hiç yağ sürmemişsiniz gibi doğal bir görünüme kavuşuyor.


  Özellikle yazın tatilde çantamdan ayırmayacağım denizde havuzda her an çantamdan çıkartıp saçıma uygulayacağım.

Tüm durulanmayan saç kremi, spreyi v.s leri çöpe atın ihtiyacınız olan ten şey Elseve mucizevi yağ.
Fiyatı 20 TL olması lazım ben bir indirim döneminde 13 TL ye almıştım daha uygun fiyata alanları da gördüm beklemede kalıp indirim zamanı alabilirsiniz (:

 Boyalı saçlar içinde bir çeşidi var fakat saçlarımda hiç boya olmadığı için onun hakkında yorum yapamıyorum. Her saç tipine uygun olanı bile böyle güzelse bence boyalı saçlar için olanı da güzeldir, kesinlikle benim saçlarım sorunlu, donuk, kırık, yıpranmış diyorsanız alın. Ben bu ürünü kullanmaya başladıktan sonra arkadaşlarım değişimi fark etti çevremden aa saçların ne güzel parlıyor, saçların yumuşacık iltifatlarını duymaya alıştım ve bence sizde alışmalısınız (:

Unutmadan ürünün kullanım süresi 18 ay.





                                                             | İnstagram |
                                              http://instagram.com/heraninpaylastiklari
                                                              | Mail |
                                             heraninpaylastiklari@gmail.com


2 yorum:

  1. gerçekten çok başarılı bir ürün. güzel bir yazı olmuş, eline sağlık. yağ ama yağ değil gibi süper bişey :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim (: Harika bi ürün aldıktan sonra elim başka bir şeye gitmez oldu hem oldukça bereketli (:

      Sil