15 Nisan 2014 Salı

Max factor | İkili far


Şimdi sırada Max Factor İkili farı var;
Max factor ürünlerini sevsem mi sevmesem mi bilemedim böyle tam orta bir yerdeyim, evet bazı ürünleri çok güzel ama bazıları cildimi kuruttuğu için direk çöpe attım veya tanıdıklarıma verdim ama bu ürün gerçekten başarılı.Göz rengim yeşil aslında yeşil kullanmamam lazım bayıyor ama bu koyu ve yarı mat bir yeşil olduğu için gözlerim silik durmuyor.


  Gördüğünüz gibi içinde minik bir aplikatör bulunmakta, hiç bir işime yaramıyor kutunun yanına tozutan farları bununla siliyorum sadece. ( Üşengeç miyim yok artık daha neler ! :D )




Birisi açık birisi koyu olmak üzere iki adet yeşil tonu görüyorsunuz.Açık olan sedefli bunu baz kat olarak uyguluyorum. Koyu olan renk ise tamamen mat diyemem içesinde biraz ışıltı var ama açık tonun %10 u kadar falan , gölgelendirmeyi ise bununla yapıyorum bazen araya tam orta ton bir far eklediğimde oluyor ama bu ikili haliyle günlük makyajda gayet yeterli bir ürün.



Not: Ambalajın kendisi simli o kenerda gördükleriniz far kalıntısı değil lütfen (:



        Gelelim pigmentasyonuna. Bön böyle kalıcı bir far görmedim! Far bazı uyguluyorum genellikle ve gün sonunda eve döndüğümde sabah yaptığım makyaj aynen gözlerimde duruyor. Tabiki göz kapaklarımın çok kuru olması büyük bir etken eğer sizin göz kapaklarınız yağlıysa aynı sonucu alabilirmisiniz bilmiyorum.




Parmaklarımda yayılmamış hali ve elimin üzerinde dağıtılmış hali bu şekilde. Kullanırken kesinlikle tozutma dağılma yapmıyor. Kalıcılığı çok iyi olduğu için bazen belli belirsiz sürüyorum ve tüm gün doğal makyaja sahip oluyorum.






Yazılarımı okuduktan sonra beni takibe alırsanız çok sevinirim.








      | İnstagram |
http://instagram.com/heraninpaylastiklari
| Mail |
heraninpaylastiklari@gmail.com


2 yorum:

  1. cnm bnm bende bu ikili farı kullanıyorum ve gayet güzel oluyor..biir de dediğinn gibi kalıcı tam aradığım özellik blogun hayırlı olsun tatlım ama gfc bölümü eklememişsin sanırım ben de g+ dan takibe aldım bende beklerimmm http://bornova74.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorunu hallettim (: Çok teşekkür ediyorum geliyorum bende hemen (:

      Sil