14 Nisan 2014 Pazartesi

Loreal Paris Blush / Allık


  Merhabalar bugün size çantamın demirbaşı pratik mi pratik güzel mi güzel minik mi minik bir allıktan bahsedicem.
Her gün çantamda olduğunu silinmeye başlayan yüzeyinden ve darbelerden anlayabilirsiniz (:





        Arka yüzünü soydum fırçası içinde mi diye kapağını açıp kapatmak yerine ters çeviriyorum ve görüyorum ! (: Üzerindeki jelatin ürünün numarasının yazılı olduğu kontrol bandı unutmamak için üstüne yapıştırdım bunu genelde yapıyorum çünkü her malzemenin arkasını soyma gibi bi alışkanlığım var oynamayı çok seviyorum.. Evet ürün numarası 145.




 İki yıldır kullanıyorum yarısını bile bitiremedim henüz ve ömrü biliyor :( Kesinlikle tekrar alınacak !
Rengi tam bir kiremit rengi, içinde aydınlatıcı tanecikler var ama kesinlikle sim kadar büyük değiller tam anlamıyla sedefli. Pigmentasyonu çok iyi, kalıcılığı harika 4-5 saatten önce silinmiyor. Eğer tüm gün dışarıdaysam 1 kere tazeleme ihtiyacı duyuyorum.



Allığı kaldırdığımızda içinden bu kullanışlı fırçası ve aynası çıkıyor. Fırça tam yanağa oturuyor çoğu zaman bu fırçayı kullanıyorum gerçekten başarılı buluyorum, aynası ise gayet kullanışlı hem her bayanın çantasında bulunması bir şey değil mi ? Bu allık sayesinde ekstra ayna taşımak yok !




Son olarak da parmağımdaki hali böyle,




Gerçekten ister günlük ister özel günlerde kullanabileceğiniz harika bir allık.Pratik kullanımı az yer kaplamasıyla benim favorilerim arasında.
Şuan fiyatları 40-50 TL arasında, Loreal'in fiyatları birkaç yılda artışa geçti ama indirimlerle çok uygun fiyatlara geliyor takipte kalın (:
      Peki sizin favori allığınız hangisi ?





      | İnstagram |
    http://instagram.com/heraninpaylastiklari
| Mail |
 heraninpaylastiklari@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder