21 Nisan 2014 Pazartesi

Max Factor Ruj | 815

Herkese merhabaaa (:
Öncelikle söylemek istiyorum ki takipcim çok az olmasına rağmen kayıtlarımın görüntülenme sayısı harika ! Buda beni çok motive ediyor, herkese çok teşekkür ederimm (:
Beni takibe alıp yorumlarınızı esirgemeyin benden (:


    Asıl konumuza dönecek olursak bugünün yazısı en bi sevdiğim hiç yanımdan ayırmadığım rujum (:
Kırmızı ruj aşığı biriyim o yüzden böyle kırmızının tonlarını görmeye alışın diyorum şimdiden sonra uyarmadı demeyin (:





 Ambalajının simsiyah olması hoşuma gidiyor. Kapağı açtığımızda ne görelim kop koyu bir ruj bizi bekliyor (:
Rengine aldanmayın bu kadar koyu olmuyor sürünce (dudakları koyu renk olan birisi olarak söylüyorum bunu :) ). Zaten günlük hayatımda bu kadar yoğun uygulamıyorum hafif tek kat sürüp dudağıma yayıyorum
.




             Yumuşak bitişli mat bir ruj, dudağı çok kurutmuyor ama nem verdiğinide söyleyemem. Dudaklarım hemen kabuk atıyor ruj sürüce o yüzden yumuşak nemli yapılı rujlar kullanmaya dikkat ediyorum, kuru rujların altına nemlendirici sürsemde kurtarmıyor yine aynı sonuç ne denediysem olmadı bu yüzden kalıcı rujlarla başım dertte :/


       Tek kötü yanı çok süürnce dudak çizgilerimde birikme yapıyor ama bu bana özel bi durum diye düşünüyorum çünkü her rujda yaşıyorum bu problemi dediğim gibi kuruluk yüzünden, onun dışında bi eksisi yok yemek yemediğiniz sürece baya uzun süre kalıcı bir ürün kesinlikle tavsiye ederim.








Uyguladığınızda bu şekilde, ambalajındaki koyuluktan eser yok ama tabi ışıklada biraz açık çıkmış gerçek hali fotoğraftakinin bi tık daha koyusu (:

Max Factor Night Valley Red 815 


İsmi gibi etkileyici bir ruj (:





      Siz bu ürünü kullanıyor musunuz yada max factor ürünlerinden memnun musunuz ?
Böyle koyu renk favori rujlarınız var mı ? Yorum bırakmayı unutmayın lütfen (:





     | İnstagram |
http://instagram.com/heraninpaylastiklari
| Mail |
heraninpaylastiklari@gmail.com

4 yorum:

  1. merhabalar. bu ruju sanırım daha yeni aldınız nereden aldığınızı öğrenebilir miyim benim için çok mühim çünkü bana bu rengin üretimi durmuş dendi ve hiçbir yerde bulamıyorum:( ben 2sene önce almıştım ve hiç elimden düşürmediğim bir ruj bu malesef bitti yenisi lazım.. ne olur bana yardım ediiin:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Baya oldu ben alalı ellerinde kalan son ürünlere denk geldim sanırım

      Sil
    2. Nereden aldığınızı soyleyebilir misiniz? Ben yine de bi şansımi deneyeyim :)

      Sil
    3. Karşıyaka çarşıdan almıştım ya Yücel ya olay ya da hobi bi bak canım :)

      Sil