30 Temmuz 2014 Çarşamba

John Frieda | Frizz Ease Bukle Belirginleştirici Şaç Köpüğü


    Merhaba kızlar,
Öncelikle herkese iyi bayramlar (:
    Bu saç köpüğü benim ilk deneyimim ve son olacak başka bir marka denemek istemiyorum tek kelimeyle BA-YIL-DIMM !
Benim gibi dalgalı saçlara sahipseniz çok güzel ve düzgün bukleler elde edebilirsiniz.






 
  Ben bu ürünü banyodan sonra kullanıyorum ilk kullandığımda elimle saçlarımı ellerimle gelişi güzel sıkıştırıp karıştırdım denemek amacıyla ve beklediğimden de iyi sonuç elde ettim.
Diğer kullanımımda her duş sonrası yaptığım gibi saçımı önden ve arkadan ikiye bölerek omuzlarımın önüne alıyorum saçları iki tarafada eşit miktarda köpük uyguladıktan sonra saçları kendi etrafında çeviriyorum yanı topuz yaparken buruyoruz ya aynen öyle sonra bu saçları iki yanda tutup bekletiyorum 1-2 saat. üzerinden 5 dakika saç kurutma makineside tutuyorum açtığınızda sanki maşayla yapmışsınız gibi duruyor dalgalar hemde zarar görmeden !
Eskiden aynı işlemi burguların üzerinde düzleştirici bekleterek yapardım bu ürün sayesinde ısı işlemine gerek kalmadı (:









     Almadan önce çok kararsız kaldım 2-3 yıldır istediğim bir üründü fakat hiç köpük kullanmadığım için cesaret edemedim sprey gibi sertleştirmesinden korktum, Gratisin %40 indirimini duyunca bu ürüne bir şans vermek istedim asıl toni&guy ın deniz tuzu spreyini alma amacıyla gitmiştim fakat bu ürünle çıktım iyiki de bu ürünle çıkmışım ilk indirimde yedeklenecek (:

  Siz bu ürünü kullanıyor musunuz, kullanıyorsanız uyguladığınız pratik yöntemler neler lütfen benimle paylaşmayı unutmayın (:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder