24 Temmuz 2014 Perşembe

Gratis ve Watsons Bayram İndirimi

Herkese yeniden Merhaba :)
Bildiğiniz gibi önümüz bayram eee tabi ki bir bayram klasiğiyle karşınızdayım. Sevgili gratis ve Watsons bizim için birbirinden güzel indirimler yapmış, dün sabah Gratisin indirim mesajıyla uyanınca içim içimi yedi ama midemden rahatsız olduğum ve günlerdir yattığım için gidemedim bugün doktora gidicem inşallah uğrayabilirim :/ 
  Düşündüm de istek listemi yazmak istedim sizin için, bu sefer alacağım çok birsey yok o kadar çok stok yapmışım ki :) 
Size tavsiyem istek listenizi oluşturup öyle mağazaya gitmeniz yoksa benim gibi sırf indirimde diye ihtiyaç fazlası ürünleri almış bulunursunuz :) 

İlk olarak gratisle başlayalım malum yaz ve bu güzel hasır denizde çok işime yarayacak gibi hemde %40 indirimle 6 tl Ye düşüyor olması lazım yanlış hatırlamıyorsam.




Ee yazın en önemli bir diğer ihtiyaç güneş kremi, ben bronzlaştırıcı alacağım koruyucum olduğu için, aman sizde koruyucu almayi unutmayın.




Diş sağlığınızı da unutmayalım benim favorim iphana 7 etkili +ağız bakim suyu içeren diş macunu, kesinlikle tavsiyedir!
Palmolive kalbimizde zaten diyecek laf yok :)




    Sıra geldi Watsonsa,
Bronz ten için yeni ihtiyaçlar doğuyor haliyle :) yaz için tercih bb krem. Rimmel in sunshimmer serisi gidip kurcalanacak !



Ve son olarak yine rimmel in standına yumulcam çünkü pudra ve fondoteni çok övülüyor artık kayıtsız kalamayacağım bu duruma :)



Benim alacak listem böyle, tavsiye edeceğiniz bir ürün var mı ? Sizler neler alacaksıniz yada neler aldınız ? Lütfen benimle paylaşmayı unutmayın yorumlarınızı bekliyorum hoşçakalın :)



   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder