4 Haziran 2014 Çarşamba

Oriflame | Oxygen Boost Cream



      İzmir'de hava bi sıcak bi soğuk haliyle cildim bu durumdan çok etkileniyor kuruyup pul pul dökülmeye başladı bile! Havalar normale dönmeli bir an önce !

             Böyle durumlar da nem vermesini en çok beğendiğim oriflame kremim imdadıma yetişiyor.
Bu krem cildin ihtiyacı olan nemi karşılamaktadır içerisinde bulunan kahverengi deniz yosunu konsantre etkileri cilt hücrelerinin oksijen tüketimini canlandırmaya ve dokuların nefes almasını güçlendirmeye yardımcı olur.Böylece cilt sağlıklı bir görünüme kavuşur, nemlenir ve berrak bir görünüm kazanır.





        
  Kapağı bi süre sonra gevşedi kapanmadı bu yüzden biraz dondu ama hala cildimi ipek gibi yapıyor '

  Sabah akşam uygulanabilen bu kremi ben daha çok yoğun nem isteğim zamanlarda gece yatarken cildime uyguluyorum sabah kalktığımda pamuk gibi oluyor, kış için vazgeçilmezim hatta burada anlatıığım la roche posey nemlendiricimden daha çok seviyorum o kadar para verip almaya gerek bile yokmuş !





   Çoktan dibini gördüm, katalog elime geçerse yenisini alacağım bunu erkek arkadaşımın annesi bana hediye olarak vermişti çok beğeniyorlar sende kullan demişti gerçekten de haklıymış.



   

    Donuk olduğu için yapısı biraz yoğunlaştı ama normali böyle değil.Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün, eğer cildiniz yağlıysa bu ürünü yaz aylarında kullanmamanızı tavsiye ederim yağlı bir bitişi yok fakat yoğun nem sağladığı için ters etki yapabilir..



  Sizin bu ürün hakkındaki düşünceleriniz neler ? Yorum yapmayı unutmayın sevgiler (:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder