5 Haziran 2014 Perşembe

Loreal | Super Liner



    Herkese merhaba,
Bugün size en sevdiğim kaçıncı alışım hatırlamadığım eyelinerimi anlatacağım...

    Kalem eyelinerla olan imtihanlarımda sınıfta kaldım, belkide böyle süngerimsi uçlar daha pratik geliyor bana yada ilk eyelinerimında ucu bu şekildeydi o yüzden böyle alıştım böyle gidiyorum diyelim biz (:


   Ambalajı altın sarısı çok hoş..
HoşDU ben çantamda gezdirmekden mafetmişim o ayrı konu (:
Gün içinde tazelememe gerek kalmadığı halde niye ısrarla çantamda taşıyorum bilmiyorum ! (:




  Kalem kadar sert değil ama fırça uçlular kadarda yumuşak değil, incecik fırça olanlarda hata oranı yüksek bu tip sünger (sünger diyeyim) uçlu eyelinerler daha pratik en azından benim için öyle (: Jel eyekiner hiç denemediğim için onun hakkında bir yorum yapamıyorum.



  Yeteri kadar siyah renkte ben o simsiyah parlak sanki göze eyeliner değilde yağlı boya sürmüşsün gibi duranları sevmiyorum simsiyah olur ama parlak olmasın (:

  Ben sabah makyajımı yapıp çıkıyorum akşam eve geldiğimde annen duruyor fakat gözümle oynerken bazen kuyruk kısımlarını siliyorum, elimin ne işi varsa gözümde !
  ürünün ev sevdiğim özelliği suya dayanıklı değil. Evet evet suya dayanamamasını seviyorum, çünkü water prof ürünler günlük makyaj için uygun değil bu ürünü yüzümü yıkarken duru suyla gözümden çıkartıyorum ve kalanını makyaj temizleyiciyle çıkartıyorum gayet kolay çıkıyor..

  Watsons, Gratislerde 40 tl civarı olması lazım fiyatı.

Sizin bu ürün hakkında ki düşünceleriniz neler ? Lütfen yorum bırakmayı unutmayın (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder