21 Ekim 2014 Salı

Wed n Wild | Şeffaf maskara



      Herkese yeniden Merhaba :)
Bugünkü konumuz inatçı kaslar 0.o
Essence şeffaf maskara için çok direndim gereksiz buldum falan derken indirimde bu ürüne bir şans vermek istedim, istemekten çok mecbur kaldım almaya desem daha dogru olacak.






     Valla ne denirki bilemedim fırçaya ona buna yapılacak yorum yok tek yorum yapısına kalıcılığına olacak. Ömrü kaç ay bilmiyorum muhtemelen ambalajında yazıyordu ve ben yırtıp attım :/ Ama üstünde yazan o made in china yazısı görülmeyecek gibi değil :D






       
       İlk kez böyle bir ürün deniyorum acaba ben mi beklentiyi yüksek tuttum bilmiyorum ama ilk katta sadece tarıyor güzel bir şekilde sabitlemek için 2. Kat şart. Tam bir sabitleme denmez tabi buna yine kaslar özgürlüğünü ilan ediyor tabiki ama günü kurtarıyor en azından. Fiyat olarak da bakınca evet pişman oluyorum aldığıma :)






      Normalde rimellerin içini görmüyoruz ya buna bakınca bi tuhaf oluyorum allah allah :)
Sizin yorumunuz nedir ? Essence için de yorumlarınızı bekliyorum



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder