12 Mayıs 2014 Pazartesi

Balm Shelter


Herkese merhaba :)
Aslında bu yazıyı indirimden önce yazmak daha iyiydi ama tatilde olduğum için fırsatım olmadı, zaten bu ürünün namini herkes biliyor hemen hemen her blogger tanıtımını yaptı bende eksik kalmayayım :)




67ml oldukça yeterli bir miktar olduğunu düşünüyorum. Üç farklı renk seçeneği var light, medium-light ve medium. Ben ilk aldığımda tabiki indirim kalabalığıyla medium istedim meğer en koyu rengiymiş tabi bana koyu geldi ama sorun değil yaz aylarında tam rengim oluyor bende yaz çantama ekledim sorun ortadan kalktı :)



  Ambalajı kullanışlı ve hijyenik istediğiniz kadar ürünü tüp ambalajdan fırçanıza yada elinize sıkıp yüzünüze uygulama yapabilirsiniz. 




   Biraz yağlı bir yapısı var bunu sevmedim mat bitişi daha çok sevenlerdenim ben birazda yağlanma yaptı sivilce oluştu birkaç blogger da aynı sorunu yaşamış ben önce yaz aylarında kullandığım için böyle bir sorun olduğunu düşündüm ama kuru Cilt tipine sahip olanlar için güzel bir ürün. Sabitlemeden  kullanamıyorum ben malesef. 
Ama sonuç olarak cilt rengini eşitliyor, düzgün dağılıyor, 2-3 saat sonra pudra ile sabitleme dışında sorun yok :)


   Sizin bu ürün hakkındaki düşünceleriniz neler ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder